Náhradní plnění
Vyřešte svou zákonnou povinnost nákupem vybavení
do kanceláře a zabijte 2 mouchy jednou ranou.
Jak u nás nákup v rámci náhradního plnění probíhá?
- Pošlete nám seznam produktů, které v rámci plnění budete chtít nakoupit.
- Do pár hodin připravíme cenovou nabídku. Celková výše nákupu se liší od běžné ceny na e-shopu.
- Pokud se vám nabídka zalíbí, pošlete nám objednávku e-mailem.
- A tím to pro vás končí. Papírování, potvrzení a plnění povinnosti vyřešíme za vás.

Snadno a bez starostí vyřešíme zákonnou povinnost a veškeré potvrzení za vás.

Peníze utratíte za reálné produkty, které skutečně využijete

Produkty jsou daňově uznatelným nákladem = úspora na daních
Veškeré papírování, potvrzení a plnění povinnosti vyřídíme v souladu s platnou legislativou za vás. Vy to tak odbavíte bez problémů a starostí. Poradíme vám také s výpočtem i strategickým nastavením objednávky.
Nakupte v rámci náhradního plnění.
Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme.
S náhradním plněním vám pomůžeme
Máte více než 25 zaměstnanců? Pak vás zákon o nezaměstnanosti č. 435/2004 Sb. zavazuje zaměstnat 4 % osob se zdravotním postižením (OZP). Tuto povinnost ale můžete splnit tzv. náhradním plněním – buď odvedete částku státu, nebo ji utratíte u dodavatele, který OZP zaměstnává.
S tím vám pomůžeme! Neplaťte zbytečně odvody a pořiďte si místo toho pracoviště snů. Zákon říká, že za každého jednoho chybějícího OZP zaměstnance musíte odebrat služby nebo produkty v hodnotě 7násobku průměrné mzdy za daný rok. Pro rok 2025 tato mzda činí 46 557 Kč.
Příklady výpočtu náhradního plnění:
Počet zaměstnanců | Povinný podíl OZP | Odvod do státního rozpočtu | Výše náhradního plnění odběrem produktů |
---|---|---|---|
25 | 1 | 116 392,50 Kč | 325 899 Kč |
50 | 2 | 232 785 Kč | 651 798 Kč |
100 | 8 | 931 140 Kč | 2 607 192 Kč |
500 | 20 | 2 327 850 Kč | 6 517 980 Kč |
1 000 | 40 | 4 655 700 Kč | 13 035 960 Kč |