Náhradní plnění

Vyřešte svou zákonnou povinnost nákupem vybavení
do kanceláře
a zabijte 2 mouchy jednou ranou.

Jak u nás nákup v rámci náhradního plnění probíhá?

  1. Pošlete nám seznam produktů, které v rámci plnění budete chtít nakoupit.
  2. Do pár hodin připravíme cenovou nabídku. Celková výše nákupu se liší od běžné ceny na e-shopu.
  3. Pokud se vám nabídka zalíbí, pošlete nám objednávku e-mailem.
  4. A tím to pro vás končí. Papírování, potvrzení a plnění povinnosti vyřešíme za vás.
Snadno a bez starostí vyřešíme zákonnou povinnost a veškeré potvrzení za vás.
Peníze utratíte za reálné produkty, které skutečně využijete
Produkty jsou daňově uznatelným nákladem = úspora na daních
Veškeré papírování, potvrzení a plnění povinnosti vyřídíme v souladu s platnou legislativou za vás. Vy to tak odbavíte bez problémů a starostí. Poradíme vám také s výpočtem i strategickým nastavením objednávky.

Nakupte v rámci náhradního plnění.

Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme.

Webchat 8:00 – 17:00

S náhradním plněním vám pomůžeme

Máte více než 25 zaměstnanců? Pak vás zákon o nezaměstnanosti č. 435/2004 Sb. zavazuje zaměstnat 4 % osob se zdravotním postižením (OZP). Tuto povinnost ale můžete splnit tzv. náhradním plněním – buď odvedete částku státu, nebo ji utratíte u dodavatele, který OZP zaměstnává.

S tím vám pomůžeme! Neplaťte zbytečně odvody a pořiďte si místo toho pracoviště snů. Zákon říká, že za každého jednoho chybějícího OZP zaměstnance musíte odebrat služby nebo produkty v hodnotě 7násobku průměrné mzdy za daný rok. Pro rok 2025 tato mzda činí 46 557 Kč.

Příklady výpočtu náhradního plnění:

Počet zaměstnanců Povinný podíl OZP Odvod do státního rozpočtu Výše náhradního plnění odběrem produktů
25 1 116 392,50 Kč 325 899 Kč
50 2 232 785 Kč 651 798 Kč
100 8 931 140 Kč 2 607 192 Kč
500 20 2 327 850 Kč 6 517 980 Kč
1 000 40 4 655 700 Kč 13 035 960 Kč