Náhradní plnění

Potřebujete při nákupu využít náhradní plnění? S námi prakticky a snadno

Vyřešte svou zákonnou povinnost nákupem vybavení do kanceláře a zabijte 2 mouchy jednou ranou. Jak u nás nákup v rámci náhradního plnění probíhá?

  1. Pošlete nám seznam produktů, které v rámci plnění budete chtít nakoupit.
  2. Do pár hodin připravíme cenovou nabídku – celková výše nákupu se liší od běžné ceny na e-shopu.
  3. Pokud se vám nabídka zalíbí, pošlete nám objednávku e-mailem.
  4. A tím to pro vás končí – veškeré papírování, potvrzení a plnění povinnosti vyřešíme za vás.

Proč do toho jít právě s námi?

✔️ Veškeré papírování, potvrzení a plnění povinnosti vyřídíme v souladu s platnou legislativou za vás. Vy to tak odbavíte bez problémů a starostí.
✔️ Poradíme vám s výpočtem i strategickým nastavením objednávky.
✔️ Nabízíme široký výběr zboží – od kancelářského nábytku po vybavení do firem a institucí.

Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme:

+420 800 100 030

📧 info@kancelar24.cz

💬 Webchat 8:00–17:00

S náhradním plněním vám pomůžeme

Máte více než 25 zaměstnanců? Pak vás zákon o nezaměstnanosti č. 435/2004 Sb. zavazuje zaměstnat 4 % osob se zdravotním postižením (OZP). Tuto povinnost ale můžete splnit tzv. náhradním plněnímbuď odvedete částku státu, nebo ji utratíte u dodavatele, který OZP zaměstnává. S tím vám pomůžeme! Neplaťte zbytečně odvody a pořiďte si místo toho pracoviště snů. Zákon říká, že za každého jednoho chybějícího OZP zaměstnance musíte odebrat služby nebo produkty v hodnotě 7násobku průměrné mzda za daný rok. Pro rok 2025 tato mzda činí 46 557 Kč.

Náhradní plnění se vám skutečně vyplatí:

  • snadno a bez starostí vyřešíte zákonnou povinnost
  • peníze utratíte za reálné produkty, které skutečně využijete
  • produkty jsou daňově uznatelným nákladem = úspora na daních

Příklady výpočtu náhradního plnění: